Monday 12 September 2011

12 september 2011.

salam.hye readers.
harini aku dah 16 tahun doe.macam tak percaya.harini best doe.thanks kepada kawan-2 aku yang wish kat aku n celebrate aku petang tadi.best-2.tepung jagung + telur + air.wow.awesome der.tapi en,bila dah free call.aku taktau lah nak kol siapa pulak en.haishhh.balik rumah je.aku teros mandi.ngan bau yang hanyir yang teramat.3 kali aku mandi.sampai nak habis sebotol sabun n shampu aku sental sorang.haha.agak gila r en.habis mandi aku pun siap-2 semua pastu g sambung lepak lagi.hoho.tu jela aku nak tulis.no idea lah beb.


nah amek ni gambar aku time baru lepas kena baling tepung + telur...

ni lepas kena sental.haha

muka aku dah macam apa lah ni doe...

yang ni lepas aku kena tolak kat dalam kolam mandi kanak-2.free-2 dapat mandi kolam.makin hanyir bau aku :D

tu jela yang aku nak post.aku dah taktau nak cakap apa.tq sebab sudi baca.hehe

No comments:

Post a Comment