Saturday 3 September 2011

tak beraya taun ni :(

salam.hye.
tahun ni aku tak dapat nak beraya atas sebab kematian nenek aku a.k.a maktok...nenek aku ni dah nazak dari 28 ramadhan lagi.tiap-2 hari aku g melawat dia.sampai lah time 1 syawal pukul 10.30pm.nenek aku telah meninggal dunia.nak buat macam mana en.Allah lagi sayangkan dia.terpaksa lah aku terima seadanya.besoknya tu time 2 syawal.nenek aku pun ak kena kafan dah.aku sempat lah jugak cium nenek aku n usap kepala dia buat kali teakhir.time sumpah sedih gila.macam tak percaya je nenek aku dah pergi.then,after zohor nenek aku pun di kebumikan kat tanah perkuburan islam masjid Al-ihsan.~sob-2~ sabo jela en.
im gonna miss u maktok :(

AL-FATIHAH...semoga rohnya dicucuri rahmat  dan ditempatkan di tempat orang-2 beriman dah beramal soleh.AMIN...


~yang ni pulak time nak mandikan jenazah nenek~

yang ni time nak kebumikan nenek aku.

emm...that all untuk entry yang ni.thanks sebab sudi baca ;)

1 comment: